close

I need you every day
我每一天都需要你

언제나 널 원해 언제나 내 꿈속에 살아 숨쉬는 너
我一直一直需要妳 在我夢裡呼吸的妳

Want you come my way (x2)
想要你來到我的身邊

말할 것도 없어 하나뿐인 내 Love 야
不用再多說 我的唯一 我的愛

내게 Oh 이런 사랑 다시 올수 있을까
oh 對我來說 再也不會有這樣的愛情了

*Repeat*
You and I Forever will remain for sure Yeah
你我的愛情一定永遠長存

유일해 마지막 사랑이야 Uh
唯一的 我最後的愛 Uh

차마 말하지 못한 내사랑은 없어 주윈 상관하지 말어
我的愛情 不是那種說不出口的 不用去在乎旁人

Oh my love baby
Oh 我心愛的北鼻

You are my only love , only love, only love. Forever Yeah
你是我唯一的愛,唯一的愛,唯一的愛,永遠永遠

That you are only love , only love , only love.
你就是那唯一的愛,唯一的愛,唯一的愛.

You are my only love
你是我唯一的愛
*Repeat*

My one and only, girl just put it on me
你是我的唯一,女孩 就這樣迷住了我

Until the day we fall, 하늘 위로 저 끝까지
直到我們墜落的那一天,到天邊的盡頭

Ain't no other but you, no cloud in the sky's above you
除了你沒有別人,九霄雲外也沒人高於你

Anything you need, I'm there with the 1, 2
你的任何需求,數著1、2 我就會在那裏

Arms, doors wide open, anytime come through
我的臂彎,為你敞開,隨時等著你的到來

아름다운 모습 day and night
美麗的樣子 日日夜夜

What you want, just name the price
想要甚麼,儘管開價

Your love so smooth just let it flow
你的愛是如此溫和 就讓它翻湧而出吧

Give me one chance and I'll let you know
給我一個機會 我會讓你知道

*Repeat x1*

734981_508811245831960_634109459_n  

BY:JYJ台灣粉絲同樂會(翻譯:W&J) 2013.02.27

arrow
arrow
    全站熱搜

    噁心高雄歐巴csh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()